Dagens, allmänna

Ja, då har man tillbringat nästsista helgen i den här lägenheten. Känns jättespännande att vi ska flytta strax.
Lite tråkigt har det varit att vara sjuk under helgen. Kände mig inte alls bra igår kväll och under dagen idag.
Börjar piggna till lite nu, och får se om det håller i sig i morgon också. Blir ialla fall tåget hem i morgon 06.10, även om jag hellre hade stannat och blivit omhändertagen av J.
Men måste i vilket fall som helst hem och packa sista lådorna. Mina grejer går ju som sagt iväg redan på lördag.

Fortfarande ingen koll på hur det blir med lägenheten. Han som skulle haft den from 1 okt verkar ha backat nu. Nått strul med hans lägenhet verkar vara orsaken. Tycker dock att han kunde ha hört av sig och meddelat det, istället för att vänta tills jag har av mig, ovetande och allt.

Om han tar lägenheten står jag troligtvis utan lägenhet i ett par veckor, vilket kan bli lite spännande. men det löser sig alltid :) Och tar han den inte, får jag helt enkelt bo i min lägenhet, tillsammans med min madrass och dator... allt annat lär vara bortforslat. Eller, kanske behåller en bok eller två för underhållning

The unit på tv, bättre än inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0