Dagens, ensam i min lägenhet

Ja, då sitter jag här framför datorn och försöker få tiden att gå. Bloggen är ju alltid ett sätt att fördriva ett par min. Får se vad jag ska göra med resten av min tid.

Han som ska ha lägenheten hörde av sig idag. Kunde inte få fram pengar, men var intresserad av att göra ett visst annat utbyte. Mot att jag skippar städningen, så får han flytta in ett par veckor tidigare.
Även om pengarna självklart hade varit trevligt, så känns det ändå skönt att få slippa den där tråkiga flyttstädningen.
Så får bli en ganska enkel grovstädning istället
Har ju inte bott här så länge, så speciellt smutsigt är det inte, han gör helt klart en bra affär
Men så länge alla är nöjda, så är jag nöjd.

Officiellt datum jag slutar blir ialla fall 10/9. Nu vet jag att det är det som gäller. Skönt få det klart. Då kan man börja planera lite. Känns dock oerhört surrealistiskt, då jag nog inte fattat att jag ska flytta och byta jobb. Men det kommer säkert ifatt snart.

Nytt jobb, ny stad, ny lägenhet. Precis så det ska vara. Flickvännen är ju inte ny, dock fräsh ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahha gillar slutklämmen;)

2008-09-24 @ 21:39:30
URL: http://aouris.blogg.se/
Postat av: JENNA

håller fullt med föregående.

de sista kommentaren var as skön!



jag spenderar nog runt.. 6 timmar / dag på min blogg. ibland mer...

2008-09-25 @ 11:01:26
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0