Dagens, tvivel

klockan är 22:30 och jag har fortfande inte bestämt mig för om jag vill gå ut ikväll eller inte.
Förfesten, bestående av mig, J och E har varit precis lagom skön, även om jag tror att vi alla hade hoppats på lite mer folk, blir ju så att säga lite mer fart då.
Vi har kollat på lite tv, lyssnat på lite musik och spelar just nu en hel massa guitar hero. Och, självklart dricker vi lite drinkar.

De två olika drinkar jag testat idag får klart godkänt, även om ingen av dem är direkt kraftfulla i smaken.

Granny Smith:
4cl baccardi apple
äppeljuice
redbull
och så is såklart.
I med is och baccardi. Fyll i med äpplejuice och toppa med lite redbull. Rätt gott faktiskt. Men behövs ganska mycket sprit för att det ska smaka något.

Nr2?
4cl baccardi apple
katusjuice
sprite
och så is såklart
I med is och Baccardi. Fyll ca 2/3 av glaset med kaktusjuicen och resten med sprite. Smaken påminner en den om piggelin och är då också rätt söt i smaken. Sitter bra som sommardrink tror jag :)

Fast får jag bestämma själv så tar jag nog lite hederlig vodka, lättare att blanda drinkar med ;)

jaja, tillbaka till Guitar hero :)

Edit: tjejerna får gå ut själva, tror de har roligare utan mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0