Ah, underbara måndag

Ja, det var nog en av de skönare måndagar jag haft på länge. Ialla fall om man bara ska räkna de måndagar man jobbar ;)
Fick sluta 15,00 igår, helt underbart att få ett par timmar till på dagen att slappa.
Gick ut och satte mig i solen och läste en bok, bästa sättet att spendera de timmarna på.
Hem och ta det lite lugnt ett par timmar, för att sen sticka iväg och spela frisbeegolf ett par timmar. Riktigt nice, även om jag var urdålig. Men men, skam den som ger sig

Idag verkar det ju bli nästan lika fint väder, lite kallare känns det dock som. Blir till att åka hem till C och O idag. Äta, umgås och måla warhammer, kan väl inte bli bättre :)

Fick också reda på att målaren kommer och kollar lägenheten idag, han ska börja tapetsera i morgon och räknar med att vara klar innan helgen. Vilket innebär att jag har helt nytapeterat vardagsrum till på lördag, hoppas ja :)
Skulle vara riktgit komiskt om han inte riktigt hinner klart, men som sagt. Hoppas på det bästa

Lunch snart. Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0