Darn, det gick inte vägen

Neh, som jag trott ganska länge skulle mitt körkort gå i stöpet. hade en uppkörningstid nu i april, men kände inte att jag hade vare sig tiden eller motivationen att försöka stressa på och ta sista uppkörningen. Skulle innebära 2-3 timmar till med körlärare, då jag inte kört på antal månader(november). samt bekostnad för uppkörning och allt.
Sa nej till tiden, som var den 18 April och får försöka satsa om nu under sommaren.
Ska kolla med en kompis om jag kan köra med honom. Vet ju att jag kan köra bil, har dock ett par saker jag behöver träna på, för att bli en bra förare.
Enda jobbiga nu är att jag måste ta om teoriprovet, vilket suger. Men får göra som en mycket nära vän sa, och ta en sak i taget. Det är ju när man lägger dem på hög som de blir jobbiga.Så, blir till att fokusera på att göra om provet inom en snar framtid, samt försöka hitta någon man får/kan köra med.

Något som stör dock. Pratade ju internt om jobbet nästa vecka, där man ville jag skulle köra en bil från göteborg till norrköping på söndagen, vilket motiverade dem mer till att ha med mig... Hatar att säga nej då, eftersom det minskar mina chanser :(
Men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0