Gnällbälte

Ja. Idag känner jag mig banne mig lite som ett gnällbälte. Låg alldeles för länge i sängen i morse, huvudvärk när jag vaknade. Kände mig så där irriterad som man bara kan vara på morgonen. Lite stingslig ni vet.

Men kände att jag var frisk nog för att gå till jobbet. Något jag nu börjar ifrågasätta. Skallen vill inte vara mer med. Den vill bara gå hem och andas. Få ta det lite lugnt
Får se helt enkelt. Om det blir bättre eller sämre.

Så där. då har jag fått gnälla av mig, så får det vara nog med det.

Roliga saker som händer. På fredag kommer äntligen J upp hit, vilket alltid är underbart. Blir lugn kväll med nya mariokart på fredagen och sedan lite fest med kollegor på lördagen.
Så får man se vad resterande tid blir till, men det tar vi när helgen kommer.
Själva resan till fredag verkar dock bli ganska lugn. har inget speciellt inplanerat utan blir jobb/träning/hem och slappa typ. Inge fel med det dock ;)

Jaja, åter till slaveriet. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0