Planer lagda

Japp, då var planerna för helgen spikade och klara.
Var hemma hos C och O och fixade lite igår. Så nu är allt nedskrivet och ska åka och handla allt på fredag"lönedags och allt"

Solen skiner även idag, underbart, nästan så man börjar bli lite bortskämd med det... NOT
Ska försöka komma ut och njuta lite idag också, men får se hur mycket det blir.

Träning idag, ett måste. Har ju lovat mig själv att jag ska komma igång igen, och då måste jag ju börja nu.
Vet inte hur det kommer bli med beach 2008 kroppen, men får väl nöja mig med tanken på att det finns ett beach 2009 att se framemot också :) haha
Däremot vet jag inte om jag "bara" ska köra ett gympass idag, eller om man ska ned till 19 och köra ett boxpass. Förra gången jag körde det var det riktigt kul, men jag tog ut mig för mycket också och klarade knappt av hela passet. Men känner träningen passar mig rätt bra, eftersom jag verkligen måste träna upp "flåset" lite.

Hoppas att beachvollebollen kommer igång snart. Var uppe i parken imåndags, men då hade de inte satt upp näten än. Men snart så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0