Snart fredag

Ja, även den här  arbetsveckan börjar ju lida mot sitt slut. Och så skönt det känns.
Veckan har krypit fram och kändes ett tag där som om det aldrig skulle bli fredag.
Men nu är vi alltså snart där ;)

I helgen är det Jkpg som gäller, var rätt många dagar sen jag var där senast, då J har kommit upp till mig senaste ggr.
11 Dagar... alldels för lång tid att vara ifrån varandra. Så är det bara.
4-5 dagar känns mer okej, det kan man ialla fall överleva ;)

Morgonpromenad blev det också. Första gången någonsin jag kommit upp och det blivit av. Och snacka om att J blev förvånad när hon hörde min pigga stämma 06,53.
Blev en snabbpromenad i ca 30 min för att komma hem, byta om och gå till jobbet.
Kändes faktiskt oförskämt bra. Får hoppas hela dagen håller i sig så
Lunch snart.. inte så jättehungrig... får se vad det blir

Kommentarer
Postat av: J

Ut o gå minst 3 ggr i veckan nu Älskling=)

2008-04-03 @ 12:34:52
Postat av: Alex

haha, vi får väl se hur det går ;)

2008-04-03 @ 12:48:29
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0