Tatuera sig

Hm, intressant tanke. Gått med den ganska länge och alltid varit sugen. har dock aldrig riktigt hittat något som känns rätt för mig.
Har ägnat lite mer tankekraft åt det senaste veckorna/månaderna och kommit fram till ett par saker.
Den ska helst sitta på vänster överarm, antingen på triceps, eller längs med sidan på armen.
Den ska vara svart, eventuellt med skuggning.
Någon form av text. Ett ord, alternativt en mening.
Ska vara på engelska eller eventuellt hebreiska.
Vill att den ska stå för allt som jag gått genom senaste åren. Alla de beslut jag gjort senaste 6 månaderna. Den jag blivit, den jag är. Känns som om jag fått en ny chans. En chans att börja om mitt vuxna liv så att säga. Vill att den tatueringen ska säga de sakerna för mig.

så får vi se vad vi hittar.

Ni som kan sånt här, tips på tatuerare, hemsidor, gallerier och tips och trixs? glad för all hjälp jag kan få

edit: kollat runt lite mer och funderar på  om man eventuellt ska lägga in lite rött i tatueringen. Utifrån vad jag sett kan det bli riktigt snyggt

Kommentarer
Postat av: Milla

HOPP, det är ett ord som skulle passa allt du har gått igenom. Gå gärna in till Lucky seven om prata med dem, tycker att du ska gå dit och tatuera dig och ingen annan stans, inte i norrköping i alla fall, de vet vad de gör. Kram

2008-04-14 @ 12:23:01
URL: http://millasblogg.com
Postat av: J

Tillsammans Du och jag ;)

2008-04-14 @ 12:45:33
URL: http://aouris.blogg.se
Postat av: Alex

Milla: ja, det var ingen dum ide alls. Ska suga på den karamellen lite, se om den sätter sig. Tack :)

J: japp, du och ja :)

2008-04-14 @ 13:28:02
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0