Utmanad, once again

Jag är ju inte den som backar från en utmaning

namn - Alex
födelsedag - 08 Feb
hemstad - Norrköping
ögonfärg - Huskey-blå :)
hårfärg - brun                                  
längd - 171cm
högerhänt/vänsterhänt - höger                            
värsta ovanor - jag är jag, älskvärd på alla sätt och vis :) haha
stjärntecken - Vattuman
skostorlek - 41
är dina föräldrar skilda - Japp
skor idag - Sneakers
Svagheter - Det mesta som är gott eller roligt, men inte bra för mig :)
rädslor - Misslyckanden
mål för året - Lyckas med körkort och annat i livet
mest använda fras  - Får ni fråga J om. lyssnar inte på mig själv
det första du tänker på när du vaknar - J, samt: darn är kl redan dags att gå upp
bästa kännetecken - Im me, one of a kind
mest saknade minnet - Does not compute

FAVORIT

färg - vitt
mat - potatis och köttbullar med brunsås och lingonsylt
sport - beachvolleyboll
djur - Hund
glass - 88:an
affär - Jack and Jones
sallad - paussallad. massa att välja på
skådespelare - Beror på humör
låt - Colbie, Bubbly
nummer - 24
årstid - Sommaren
parfym - Den jag har hemma, vet inte namnet
kroppsdel på motsatta könet - Allt :)

VÄNNER OCH LIVET

vad vill du bli när du blir stor - större?
hur vill du dö - Aldrig helst, men måste jag välja så i sömnen och rätt plötsligt, egoistiskt jag vet
vem av dina vänner är mest lik dig - Oj, går inte svara på.
vem är mest högljudd - haha, beror på hur många redbull jag fått i mig ;)
vem får dig mest att skratta -  J ;)
vem har du känt längst - O och C
vem är blygast - ?
när grät du mest - Grät mest? Gråter sällan i allmänhet så gråta några floder vet ja inte
bästa känslan - Trygghet, avslappning
värsta känslan - Rädsla
vart vill du bo i framtiden - där vänner och kärleken finns. staden är mindre viktig
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - jag är ja, allt som förändras, då är jag ju inte mig själv längre.
hur länge tror du att du kommer leva - 100 minst, alldels för energisk för att låta massa skit komma ivägen för mitt liv ;)

HAR DU NÅNSIN

varit kär -  :) yes sir
moonat nån - nja, aldrig med mening iallaf all
blivit dissad - japp
rymt hemifrån - Nej, bara ett halvhjärtat försök som varade kanske 30, min
föreställt dig ditt ragg naken -... ha ha
skolkat - yes
tänk på självmord - Tänkt på, ja. funderat på att göra, never
sovit utomhus - Japp
gråtit i skolan - Med all säkerhet
spytt i skolan - haha, ja, det har jag nog
velat bli modell - Neh, vill ju inte konkurera ut alla stackare som redan är i modebrachen. Vill de tro att de är snygga så fine by me. haha. Ärligt, nej
varit otrogen - Does not compute
gjort något dumt som du skrattar åt idag - har vi väl alla
sett en död människa - Nej
druckit alkohol - Alhohol? vet inte vad du menar, allt är så som i en dimma :)
varit på scen - ja
snattat - Nope
retats - Nja, ibland kanske
blivit nerslagen - Inte så vitt jag vet

DU

svär - ja, när jag känner för
sjunger bra - Nej, inte alls, men det är kul ändå
duschar dagligen - Det händer
vill gå på högskola/universitet - nej, inte intressant
vill gifta dig - Ja, den dagen kommer
tror på dig själv - Ja, och de ggr jag inte gör de, de försöker jag inte tänka på ;)
tycker att du är attraktiv - haha, nja, det händer, men mer sällan än ofta
kommer överens med dina föräldrar - Ja, tror det iallaf all
gillar åska - ja, det är imponerande
spelar något instrument - har spelat gitarr, why slutade ja :(
äger i ipod - Visst serru
sover med gosedjur - ... nej då, lovar.
sjunger i duschen - haha, inte när jag är själv ialla fall

THIS OR THAT

pepsi/cola - Cola
mc donald's/burger king - Burger King
singel/gruppdate - Singel
choklad/vanilj - choklad
jordgubbar/blåbär - jordgubbar
kött/veg. - kött
Tv/film - film
gitarr/trummor - gitarr
adidas/nike - nice
kakor/paj - kaka

KAN DU

gå ner i splitt - NJa, kan kan jag väl, men får nog spendera antal veckor på sjukhus efter
skriva med båda händerna - ja, men inte läsbart
blåsa en bubbla - ja
rulla din tunga i en cirkel - ?
nudda näsan med tungan - inte utan hjälp
dansa - det får du fråga de som ser mig dansa, jag vet inte
äta vad du vill utan att oroa dig - haha, ja, är för lat för att bry mig

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

du nuddade - kollega
du pratade i telefon med - kund
du msnade med - J
du kramade - J
du skällde på - minns ja inte
du sportade med - O

SENAST DU

skrattade - Igårkväll
grät - 3-4 månader sedan tror jag
filmen du såg - 27 dresses
tuggade tuggummi - i tisdags
drog ett skämt - idag
sjöng en sång - antal veckor sedan

VAR ÄR DU?

vad ser man utanför ditt fönster-
Vägen
lyssnar du på musik nu - japp
om ja, vad -  Colbie Caillat
vad har du på dig-  jeans, t-shirt, svart tröja. svarta kallingar och strumpor, en ring samt min klocka

RANDOM

vilket land skulle du vilja besöka - Alla
hur många plattor äger du - plattor?
hur många kuddar sover du med - 2
dricker du mjölk - alldels för ofta
person du hatar mest - hatar, ingen.
vilket är det värsta vädret - blåst i kombination med regn
lekte du med barbie som liten - ??? does not compute :)
hur många betyg har du ig i - inget

Utmanar J, you know who :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0