Välkommen tillbaka

Ja, verkar ju onekligen som om bloggen fungerar igen som den ska.
Och nu är det tisdag, värsta dagen på veckan. Men som tur är så kommer onsdag efter tisdag, och då känns det ju mycket bättre

Varit lite sjuk igår, men höll mig trots allt kvar på jobbet. Blev en riktigt lugn dag hemma sen.
Idag mår jag bättre och satsar på att få träna lite. Så är man hemma till ca 17,30 istället. Rätt skönt att hinna med träning och allt och ändå vara hemma skapligt.

Mat idag tror jag blir lite sallad på Paus. Måste börja äta lite mer nyttigt, då jag har misshandlat min kropp med massa goda/onyttiga saker rätt länge.
Och så kan vi ju inte ha det hela livet ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0