viktnedgång och kaloriräkning

haha, vilken chock man fick då. Var ett tag sedan jag slappade till och började missa träning och kosthållning.
Och nu får man resultatet. Väger inte så mycket mer än vad jag gjorde när jag tränade som mest, men vet att det är ett par kg mer fett än tidigare.
Och så kan vi ju inte ha det. Det är ju trots allt snart sommar och semester

Ca 6 veckor till semestern och nu drar vi åt svångremmen... Eller ifrån imorgon. Idag har jag redan fått i mig ungefär så mycket som planen var att jag skulle få i mig på hela dagen.
Damn those chockladbeskvier... haha

Kommentarer
Postat av: J

Sötnosen. Du är ju bara för gulli.
Jag ska hitta ett fettsnålt recept på biskvier nån dag ;)

2008-04-29 @ 11:09:28
Postat av: Alex

haha, fast då äter jag hellre kladdkaka eller annat gott. så goda är ju trots allt inte biskvierna ;)

2008-04-29 @ 12:03:56
URL: http://lovehatereligion.blogg.se
Postat av: Nikki

Kladdkaka... livsfarligt men sååå gott!!
Njut! ;)

2008-04-29 @ 19:01:10
URL: http://bonies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0