Dagens, allmänna

 

Fick ett hem ett litet papper i veckan, från tandläkaren.
De har bokat in mig på en tid nästa vecka. kl 09.40.
Inget konstigt än så länge, men ett par rader längst ned på brevet förbryllade mig lite.
Enligt info måste jag själv höra av mig inom skälig tid och boka av om jag inte vill ha tiden. Dyker jag inte upp eller hör av mig är jag debiteringsskyldig för besöket.
Då är ju frågan, hur kan jag vara skyldig att betala för något jag inte beställt? Om brevet inte kommer fram, är jag då fortfarande skyldig att betala?

Och hur i hela kan man ha som system att boka upp "kunder" utan att de själva får vara med och bestämma tiden?
Lite sugen på att leka rebell och skita i att ringa, men då måste jag säkert betala och det vill jag ju inte ;)
Får se till att ringa på måndag och boka av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0