Måndag, och etapp ett är avklarad

Lägenhet fixad from 1 okt. Helt sinnessjukt coolt.
Har bara sett bilder på den, men litar på J känsla för planlösning och stil, så vet att den kommer bli skitbra.
Första intervjun är också gjord. Gick rätt bra tycker jag. Lite småsaker jag kanske borde sagt annorlunda, men i det stora hela är jag nöjd :)

Åkte från jkpg ca 12 idag, och har jobbat ett par timmar också. Men nu sitter jag hemma i min smått supertråkiga lägenhet och kollar på film.

Precis ätit min oerhört nyttiga middag bestående av två kycklingfileer och lite gurka, samt en sockerfri redbull. mums mums

Jaja, film och tvspel, det är min vecka. Jobb också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0