Onsdag, och jag har nog feber

Seg dag. Riktigt, riktigt seg dag.
Gick hela förmiddagen och kände mig sjuk. Varm i kroppen och glansig på blicken. Men inte tillräckligt sjuk för att känna mig sjuk.
Lite småsymtom på att nått är fel i kroppen, men inte tillräckligt för att veta vad det är.
Hatar när det är så. Antingen får jag bli rejält sjuk, så att det känns och att man har vett nog att ligga kvar i sängen och ta det lugnt. Eller så får det gå över direkt så jag har ork och lust med träning/jobb och allt annat som ska göras om dagarna

Jaja, men det är ju tydligen inte jag som får bestämma det heller, så vad gör man?

Precis klarat mitt första spel till x360:n nu också. Så äntligen kan jag gå vidare till nästa.
Första spelet som officielt är klart fick bli Eternal sonata. www.ign.com alternativt www.gamereactor.se om ni vill undrar reccention" nämligen för lat för att skriva en själv"


Och nu är det dags för Halo 3. Har testat det lite smått hos en kompis när det kom, och det är förvånadskul. Så pass kul att jag ska försöka gå tillbaka till tv:n och koncentrera mig på att skjuta små fula ailiens igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0