Tisdag, och snart 2.000 låtar på min ipod

Snart är alla mina låtar betygsatta. Alla 3-5or behåller jag, resten slänger jag.
Det tar sin lilla tid, men skönt få lite ordning på vilken musik man gillar och inte gillar

De skivor jag lyssnat på senaste(Se tidigare inlägg) var av ganska blandad skara.

Diamond dogs, har jag i ärlighetens namn inte lyssnat så mycket på. Inte riktigt min smak visade det sig.
Leona Lewis var ju en riktigt smörsångerska. Helt okej och en del kända låtar, men inte mer än kanske 2 eller 3 som jag vill lyssna på flera ggr.
Duffy, ja vad ska jag säga där? Helt okej, inte alls så bra som hypen fick mig att tro... eller så är det barajag som hypat upp den själv. Samma där, ett par bra låtar, inget märkvärdigt
Gabriella Cilmi... ah så tråkigt. inte mycket bra där alls
Katy Perry. Nästan alla hennes låtar tåls att lyssna på mer än en gång. Ett par låtar som är riktigt bra till och med.
Låter lite som en vuxnare version av avril, tycker jag
Trapt: Hittade ett par riktiga gudlkorn där. Cover up(Sök på tex youtube) gillade jag skarpt och har lyssnat på en hel del
Usher, blä så boring han är alltså. sorry
Weeser, inte alls min typ av musik, ganska tråkigt och händelselös
The thing tings. Helt okej, men inget man minns efter man lyssnat genom låtarna, möjligtvis ett par som jag kommer lyssna på mer.
Och Estelle. Rätt skön musik faktiskt. Inget out of the ordinary, men rätt bra ändå

Så, nu musikutmaningar väntar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0