Top 5or

Vad har vi i vår favvohög då?
Ca 50 låtar än så länge.
De artiser som ramlat in där är (ni får 10 st. och lova att inte skratta nu)(utan inbördes ordning)

Colbie Caillat
med Magic&bubbly&oxygen
Green Day
med America Idiot
Tenacious D
med Tribute
Miss Li
med I´m sorry, he´s mine
Katie Melua
med Pictures
Patrik isaksson med Om du var min
Linkin Park
med Bleed it out(som är en av deras absolut bästa)
Trap med Cover Up
Norman med Vandraren (En klassiker)
Lifehouse med bl Stanley Climbfall

ja, det är några av mina favoritlåtar :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahaha, jag skrattar inom mig ;)

Men tänk efter nästa lördag med en kväll med winnerbäck, ojoj vad många nya favvolåtar du kommer ha ;)

2008-08-12 @ 21:24:10
URL: http://aouris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0