524: Nyårslöften i december?

Så det får väl egentligen inte kallas just nyårslöften, men det är ialla fall bra planer.
Har två saker jag tänker börja med i början av 2009. Det första är att jag planerar dra igång med gitarrspelande igen. Har ju spelat gitarr när jag var yngre, men tappade tyvärr intresset i tonåren :(
Men nu är det dags igen. En lite billigare gitarr ska inhandlas i Jan är planen och jag ska även leta rätt på lite bra lektyr till hur jag snabbast och bäst blir bra på att spela. Lite sång kanske även kan implementeras, men det får vi ta sen.

Plan nr 2 är en plan jag drag på alldels för länge. Är som sagt trött på gymmet i största allmänhet nu och vill ha en ny utmaning. Kickboxningen har jag funderat på länge. Fick reda på att de har vinteruppehåll nu, men börjar i januari igen. Då ska jag satsa på att vara med! Det är 2 ggr i veckan, och tillsammans med innebandy 1 gång i veckan, så är det rätt lagom tid investerat i min lilla kropp :)

Well well, nu ska jag göra annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0