Back on track

Ja, då var man på plats på jobbet igen.
Full rulle på kontoret till och med onsdag.
Sen är det dags igen för melodifestivalen. Nästa stopp blir linköping.
Har varit ett bra, kul stopp. Faktiskt nästan roligare än gtb. Folket var trevligare osv. Bra drag på arenan i lördags också.
Igår ägnade jag mycket av dagen till att åka bil/buss genom landen. Ca 50 mil lyckades jag förflytta mig.
Först till jönköping, där jag tillbringade min tid med j fram till 01,45 i natt då jag tog bussen tillbaka till norrköping.
Var hemma till ca 04,30 och har tillbringat de tre timmarna i sängen.

Den här veckan innehåller förhoppningsvis inga stora överraskningar. Ska försöka få tag på lite kartonger idag, så jag kan packa ned ännu mer av det jag har framme. Sen blir det till att städa undan lite nu under veckan.
Fast idag har jag ett mål, och det är att få ta det lugnt och sova lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0