Dagens första

Skickade en del meddelanden från bloggen igår, men verkar inte som om tjänsten fungerat.
Har ialla fall kommit fram till göteborg nu.
Sitter på hotellrummet och tar det lite lugnt efter en rejäl frukost. Mums värre ;)
Var på förspelning av The Poodels igår. På Valand nere på avenyn. De var faktiskt rätt bra, även om det normalt inte är min typ av musik.
Hängde på Valand till ca 00.30, och gick hemåt senåt. Somnade nog framåt 01.30, men känner mig ändå rätt fräsh i kroppen.

Idag är första dagen vi ska jobba.hoppas mms funktionen fungerar idag, så jag kan lägga upp lite bilder, annars får jag väl försöka komma online så ofta jag kan via jobbdatorerna.

Melodifestivalen, here i come


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0