Dags igen

Ja, bloggandets underbar värld lockar igen. Tankar som behöver skrivas ned, ord som behöver sägas. Känslor som behöver uttryckas.
Kärlek, hat och religion, får bli de tre ledorden i den här bloggen.
Dagens första inlägg får gå i kärlekens tecken då jag spenderat en underbar helg med min flickvän J.
Det var tredje helgen i rad som vi spenderade tillsammans och det känns mer avslappnat för varje gång jag är där nere. Snart blir det hennes tur att komma upp till mig. Ska bli kul, låta henne träffa lite av mina vänner och så :)

Kom hem ca 04,30 idag, så har nog sovit ca 3,5 timma i natt. Lite smått seg i skallen, men vad gör man inte för kärleken? ;)
Saknar henne redan mycket och önskar att vi bodde i samma stad, så man fick chans att umgås lite mer. Men men, man kan väl inte få allt.

Ialla fall, välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0