Edit av tidigare inlägg

I ett av mina inlägg, tror det var förra veckan, skrev jag om att jag kände att vissa delar av famlijen vänt mig ryggen. Jag känner nu att de behöver en upprättelse. När jag skrev den texten var jag arg och kände mig verkligen åsidosatt.
Det har lite senare visat sig att så inte riktigt är fallet. Även om förhållanden i min familj har förändrats en hel del senaste månaderna vet jag nu ialla fall att alla i min familj älskar mig och vill mitt bästa.
Det har aldrig varit min mening att kasta "skit" på någon, speciellt inte de inom min familj. Om det uppfattades så, ber jag om ursäkt.
 Det är mycket som hänt senate tiden och jag har nog inte riktigt landat än, även om jag haft mycket tid att fundera på allt som hänt, tar sådana här saker tid att bearbeta och tiden får helt enkelt läka alla eventuella sår och skador

Kommentarer
Postat av: J

är verkligen en ära att vara tillsammans med dig, Du har så stort hjärta och underbar syn på saker och ting.Du är en jätte fin människa Alexander.

2008-02-11 @ 16:31:53
URL: http://aouris.blogg.se
Postat av: Alex

Tack älskling, du är verkligen underbar, glad jag träffat dig. Love

2008-02-11 @ 17:03:46
URL: http://lovehatereligion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0