Händer till kvällen?

Ja, då var det söndagskväll då :)
Börjar bli dags att göra iordning sig för utgång ner till stan. Ska träffa C och O, dricka en öl, och se Cloverfield.
Det är första gången de får träffa J. Ska bli jättespännande, men vet redan att de kommer älska henne :)

Varit en underbart skön dag. Upp vid 08, äta en rejäl frukost, ut och gå ett par timmar, komma hem och göra en gigantisk macka. En baugette med vitlöksalami,gurka,tomat, räksallad och annat gott. J fixade ihop, var banne mig den godaste mackan jag ätit.
Sen blev det ett par timmar sömn i sängen, mys värre :)

Jaja, nu ska jag dra och duscha.
Ha en skön kväll :)

Edit:
Nu är vi hemma igen. Som ni läst så älskade jag verkligen filmen och kommer garanterat se till att få hem dem så fort den kommer ut på dvd. J ligger i sängen och kollar på lite tv. massa ljus tända i lägenheten. Sitter och dricker en redbull och försöker varva ned. Lite av en paradox, men men ;)
Kvällen har ialla fall varit underbar. Alltid kul att träffa er C och O, det vet ni :) Och öl plus bio kan ju aldrig gå fel.
Ha en fortsatt underbar natt, det ska jag ha. Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0