Ja, då sitter man väl här igen

Klockan är tolv och det börjar bli dags för sängen.
Varit på harrys till för ca 15 minuter sedan. Ätit lite gott, drukit ett par öl och annars mest bara slappat.
Var lite låg idag, kände att jag sparade mig till i morgon. Ska trots allt jobba i morgon och då håller man lite extra hårt på sig själv.

I morgon blir det nog en rätt lugn dag. Börjar kl 11 och slutar ca 18 tiden. Sen blir det förhoppningsvis lite melodifestival, men inget sagt eller bestämt än ;)

Nu är det bara 7 dagar kvar tills jag och J får träffas igen. Vi ska mötas upp i Linköping på nästa stopp och sen så följer hon med mig hem. Vi är lediga båda två på måndagen där sen, så får man lite tid till promenad och mys :) Precis så det ska vara. Längtar

Älskar hur man kan koppla så underbart med en människa, där allt känns rätt och naturligt. Nu har vi bestämt att det blir tripp till Maldiverna inom ett år. En underbar dröm att se framemot.

Nu ska jag lägga mig, önskar jag drömmer om min älskling och fina stränder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0