Lördag kväll i nrkp

Ja, nu är kl 23, J är och duschar och vi har nyligen kollat på lite Melodifestival. Känns lite konstigt att inte vara på plats, men riktigt skönt att vara hemma redan idag och kunna ta det lite lugnt tillsammans med J.
Suttit och sjungt en del låtar tillsammans med j, eller till henne. Kändes jättecoolt att våga sjunga för henne.
Brukar inte våga sjunga, har aldrig känt mig trygg med min egen röst, men har hittat lite låtar som känner passar min röst lite bättre. Kom helt appropå, men helt plötsligt satt jag och sjöng låtar och hon satt och lyssande, häftigt värre.
Sen var vi tvunga kolla hur många armhävningar jag klarade av. trodde jag skulle klara ca 40, men lyckades med 54. Ganska snabba armhävingar, men regelokej.
klarar jag 100 innan 08 är avklarat, då är jag nöjd.

Jaja,nu ska vi se film och sova.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0