Nhe, nu får dagen snart vara slut

Behöver komma hem och fixa lite.
Idag ska jag
1. Tvätta, klart
2. Äta mat, blir köttfärs idag igen, duktiga jag gjorde faktiskt matlåda :), klart
3. Montera ned sängen och flytta in madrassen i vardagsrummet. samtidigt göra om sovrummet till lagringslokal för lådor och liknande tills jag flyttar. klart
4. Packa de lådor jag har hemma kvar att fylla, samt hämta ett par nya lådor på ica efter jobbet, delvis klart. missade hämta nya lådor.
5. Köpa inlägg till de skor jag har. Hittade ett gammalt par hemma, som var rätt nedgånga i sulan... får lägga in ett inlägg så länge.klart
6. Kanske se en film tillsammans med J. eller ialla fall se den samtidigt som hon på varsin tv 16 mil ifrån varandra. för dålig kvalitet på filmen, får bli senare. dock sett lite film, och målat klart min första kompani med dvärgar :)

It´s a good day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0