rastlös

Ja, börjar känna mig rätt rastlös nu faktiskt.. Det är ca en och en halv timme kvar innan jag slutar. Ska hem och packa det sista inför resan och sedan invänta T.

Det har nu gått över två månader sedan mitt liv förändrades och här sitter jag nu vid min dator på jobbet igen.
Jag har hittat något jag aldrig trodde jag skulle hitta. Lycka. Trots allt de tråkiga som också hänt och händer, så har jag hittat någon som gör mig lycklig... Finns det något bättre att hitta i den här världen?

Mitt liv har förändrats och kommer med all säkerhet förändras igen. Och det är väl så livet är antar jag. :)


Kommentarer
Postat av: Egoina

hehe tack ;)

2008-02-13 @ 15:13:34
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0