Själv igen

Ja, då sitter man hemma själv igen. J åkte tillbaka till jkpg för ett par timmar sedan, hon bör vara hemma snart.
Varit en helt underbar helg och kändes inte alls kul att säga hejdå idag. Men vad gör man?

Ska dra mig mot sängen nu tror jag, invänta hennes samtal ;)
Veckan som kommer nu blir rätt intensiv. Hem till C och O i morgon, äta lite mat, onsdag-söndag blir det kalskrona och med lite tur kanske jkpg på söndag.. men det vet jag inte än.

Förutom det borde jag fixa med flytt av telefon/el/bb och adress nu också. bara ca 3 veckor kvar innan flyttlasset går. Tiden går snabbt när man har roligt ;)

Köpte ny pensel samt färg till mina warhammer figurer. Även om det kanske inte blir gigantiskt stor visuell skillnad, så blev det ialla fall mycket lättare att måla, och därav också roligare ;)

jaja, nog om allt sånt här. Tack för idag, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0