Dags att flytta kanske?

Ja, nu har det gått lite mer än tre veckor in på den här underbara semestern. Och gamla semestrar bleknar i jämförelse med allt jag fått göra de här veckorna. Och allt har jag fått uppleva tillsammans med J vilket jag värderar oerhört mycket. Tanken på att jag om 5 dagar ska åka "hem" till norrköping gör mig smått illamående faktiskt. Och inte så att jag tycker illa om norrköping eller något av allt det underbara jag har där. Men vetskapen om att inte få vara nära J sliter oerhört i mitt hjärta.
Tänk, kanske blir så att jag flyttar inom kort, vem vet?

Året är 2008, ett år av stora förändringar för mig, Alexander, Kärlek, vänner, jobb och nya perspektiv. Allt förändras och jag trivs bättre med mitt liv nu än vad jag någonsin kan minnas.

"Live life like you mean it"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0