Glad x360 ägare, igen ;)

Woho! Ännu en rolig leksak att underhålla sig med på kvällarna när man inte har annat att göra.
Blev Bioshock, Mass Effect samt Dead or Alive 4.
Har suttit och spelar Bioschock et par timmar och är skiträdd n, det är bara att erkänna. Gillar actionspel, men den här går mer åt skräck. Smågångar, massa nasty ljud över allt och elaka människor som hoppar på mig när jag minst anar det. Funderar på att lämna in det och köpa Burnout Paradise istället. Gillar inte mörka spel som får mig känna mig illa till mods.. haha
Sen hann jag inte så mycket mer. Laddade hem lite trailer och ett demo som jag spelat lite på också.
Hittade Too Human som jag fastnade stenhårt för. Blir garanterat att köpa när det kommer till hösten.

Var lite därför jag köpte x360 nu. Det kommer 8-10 titlar som jag verkligen vill ha under hösten, som bara kommer till enheten. Och då kan jag njuta lite av de "gamla" titlarna tills de nya kommer.

Sålde mitt gamla xbox360 till förmån för en bärbar dator "den jag sitter med nu" och fick ett rätt bra pris för spel och enhet. Nu så här i efterhand ångrar jag väl det lite, men så mycket runt omkring mig har ju som bekant förändrats och nu har jag lite mer energi att engagera mig i spel igen ;)
Och helt fel är det inte. Nu fick jag ju hdmi uttag istället för den där sabla komponentkabeln som man hade förut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0