Söndag morgon, och helgen går onekligen för fort fram

Ja, redan ikväll åker J hem till Jkpg. Känns inte kul någonstans. Hela dagen blir nästan lite förstörd av det då man inte riktigt kan slappna av.
Fram till 19.00 får jag njuta av hennes närvaro, sen är det bara att börja längta till nästa fredag igen, då vi gör om samma visa igen.
Men så här är det nu, verkar bara som om nan får ta det.

Eventuell flytt på g då. finns en hel del planer i omlopp och i prinicp allt hänger på om jag får jobb eller inte.
Men det ser faktiskt hoppfullt ut.

Oh, såg I am Legend igen igår tillsammans med J. Riktigt bra faktiskt. En av Wills bästa filmer måste jag nog säga.

jaja, morgonpromenad i åskan nu. So long

Kommentarer
Postat av: jayne

Hopaps du trots detta får en bra dag.

Håller en tumme för ditt jobb...

ha det

2008-07-20 @ 09:49:39
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: mingla

Var med i min tävling och vinn ett SATC-smycke vettja. Vinnare utses ikväll :)

2008-07-20 @ 09:55:18
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0