Tisdag och solen skiner där ute

Tredje arbetsveckan sedan semester och det känns olidligt länge sedan man fick vara ute om dagarna och bara njuta.
Jaja, då är det ju snart bara 11 mån kvar till nästa semester, eller hur ;)

Rejäl träningsdag idag ialla fall. Morgonpromenaden är avklarad, blir styrketräning till eftermiddagen och så avsluta med "förhoppningsvis" lite volleyboll.
Blir en test den här veckan, se hur kroppen klarar av det lite hårdare tempot. Men ska nog gå bra.

Idag säger jag upp lägenheten. Spännade. Så hoppas jag på att någon ringer mig gällande jobb under veckan också :) Så att saker och ting börjar rulla på nu

Funderar på att ta tag i tatueringsfunderandet igen. Väntar in en kompis skiss som han ska fixa åt mig. Så att jag får på bild lite det jag tänker på. Så fort jag får det ska jag gå till en tatuerare och prata lite om var den ska sitta.
Har ju länge funderat på att sätta den på sidan av kroppen, typ på revbenen, men vet inte längre om det kommer bli snyggast i längden. Egentligen skulle det vara så smidigt att sätta den på ryggen, men vet inte.. Jaja, det får vi se vad de säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0