Back to monday

Ja, det blir inte roligare än så.
Efter en underbar helg, så är det dags för ännu en vecka.
Och vilken vecka det blir. Ingen vila, ingen ro
Ska packa det sista idag och i morgon, sticker till stockholm på onsdag och då ska allt vara klart.
Är i stockholm för att fixa med melodifestivalen ons-sön, kommer hem under söndagen och ska då börja flytta alla mina saker.
Hoppas nu inget skiter sig, har dåligt rum för misstag :)

Sen måste jag försöka varva ned lite, känner jag pressar kropp och själ mer än vad jag egentligen klarar av.

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: J

Chill Bejb, längtar tills jag får dig relaxad =)

2008-03-10 @ 08:24:49
URL: http://aouris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0