Boooring utekväll

Ja, utekväll blev det, men kul var det inte.
Gick och såg Jumper ikväll med T. Var helt okej film, inget speciellt men okej.
Efter det blev det hem till kollegor och deras hotellrum. Ner till stans lokalhak... sunkigaste stället jag sett på år och dagar. Var dåligt med folk, och de som var där var nog rejäla hillbillies... men men.
Av någon oförklarig anledning så var vi där till ca 00.30, satt mest och var grinig.. var inte på humör direkt.
Vidare ut till Nivå där det var avsevärt mycker mer tryck och roligare stämmning. Men då var kl redan 01.30 och ingen ide att börja ta någon öl då.
Framemot kl 02..00 kom jag också på varför jag var så grinig. Hade inte ätit något mer än "förädlat" socker sedan 12 timmar tillbaka. Så hade fått en rejäl sockerdopp.
Fick i mig lite socker, och världen såg redan ljusare ut. I morgon blir det ordentlig mat som gäller, så man tar hand om stackars kroppen ;)

Jaja, borde väl slagga nu. kl är ju trots allt 3...
Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0