En uppenbarelse

Efter en del funderade har jag nu kommit fram till hur mitt vardagsrum ska se ut. Ledmotiv kommer bli Svart-vitt-rött. Så helst ska allt gå i den färgskalan.
Kommer kräva att man målar om i rummet, eftersom det nu är en ful orange färg som inte passar till något, samt att den är gräsligt ful på flera ställen. "Ca 20 år" sedan de byttes
image106
Tänker två svarta och en röd sån här... Eventuellt tre svarta, beroende på hur den röda ser ut i verkligheten.
Eftersom jag inte riktigt kommer få plats med en soffa, så får de här, samt lite andra saker agera sittplatser.
Tror det kan bli rätt kul :)

Andra målet blir att hitta en snygg matta samt gardiner som går i svart/rött. Tips någon?

Tredje målet blir att fixa upp tv:n på väggen"efter att jag målat självklart" :) och få bort tv-bordet. Det borde frigöra en hel del yta som man kan använda till något roligare

Fjärde mål blir att fixa väggarna i hall och kök, samt få upp en bänk och barstolar i köket. Tänker mig ett par st, så man kan sitta där och avnjuta en kaffe, chocklad, eller vad man nu dricker.

Så det finns en hel masa kul att göra, precis så det ska vara

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0