Ett äpple, är ju aldrig fel

Sitter här med ett granny smith äpple brevid mig. Ett äpple om dagen håller doktorn borta, har man ju hört. Men äter hellre mitt äpple än kastar det på den stackars doktorn ;)

Idag blir en ganska intensiv dag. Om ca 15 min ska vi vara på hötorget och jobba på. Samma som vanligt där. massa kändisar som kommer och ska signera skivor och sjunga lite.
Vid 16 tiden bär det av till globen igen och telias hospitality. Blir kul, över 200 gäster, så det kommer garanterat fylla lokalerna :)
Direkt efter det går jag vidare inom globen och jobbar med vår monter där. Räknar med hålla igång till kanske 23 ikväll... Så have a good day, i know i will ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0