Evanescence

Evanescence

Gillar musikstilen, är inte hundra på att jag gillar deras skiva helt ut.. men precis börjat lyssna, så får suga på den karamellen lite :)

Fick tag på en the best of... får se om det är nått att ha

image105

Edit:

-Anywhere * * *
-Away From Me * '* *
-Bring me to life
* * *
-Before The Dawn * * *
-Eternal * * *
-Everybody´s fool
* * * *
-Field of Innocence * * *
-Haunted * * *
-Going under. Den här gillar jag * * * *
-Imaginary. * * *
-Intro  boring, *
-Lies gillar vi inte * *
-Listen To The Rain * * *
-My Immortal * * * *
-Outro *
-Tourniquet * * *
-Wash It All Away * * * *
-Where Will You Go?  * *
-Whisper  lite av en favorit * * * *

Betyg är i * där * är minst och ***** är högst
Alltså 1-5 helt enkelt :)

Summering: Helt okej skiva. Mer bra låtar än dåliga ialla fall.
Gillar deras lite egna sound,även om jag tycker alla deras låtar är lite för lika varandra för att jag ska vara riktigt glad :)
Men 5 st 4.or är ju inte ett dåligt betyg.
Så * * * av * * * * *. Godkänd

Kommentarer
Postat av: J

Det är massa att ha, Hello, så bra.

2008-03-11 @ 09:27:40
URL: http://aouris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0