Godmorgon Stockholm

Ännu en dag i denna "metropol"
Vaknade upp, gjorde mig iordning och landade snart nog vid frukostbordet. Helt okej frukost, men verkar hänt något med mina smaklökar senaste dagarna, då jag inte riktigt känner smak på samma sätt... Håller väl på att bli sjuk eller något,.
Har haft huvudvärk i ett par dagar nu. Inte så att det stör, utan mer en molnande värk som kommer till och från. Kan tänka mig att det är senaste månadens strapatser som börjar ta ut sin rätt. Jaja. det är bara glömma och gå vidare ;)

Dagen började ialla fall undebrart bra, tack J :)
 Och jag hoppas den fortsätter lika bra. ungefär samma lika att göra på jobbet idag. radio kommer vara där också, samt anna book ska nog gå omkring och intervjua lite folk också.
Framemot eftermiddagen blir det globen sen, då vi ska ha hand om en hospitality där. Tror det kommer runt 100 personer, men är lite osäker. Får se om man ska kolla något på showen då, eller om man sticker tillbaka till hötorget så fort det är klart, men det ger sig nog

A good day i say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0