Home again

Ja, är fortfarande kvar i jkpg, men är hemma i J:s lägenhet igen. Var på ikea en timme eller så. Tittade på lite soffa, hittade ett par fina under 3000 som skulle passa rätt bra. Vill inte ha något dyrare nu, när jag ändå inte vet hur länge jag blir kvar i min lägenhet och så. Hittade även en perfekt möbel att ha i köket, där man får plats att äta lite frukost. Under 500 kr för bord och ett par stolar.
Allt som behövs efter det är väl lite lampor, kuddar och ljus, så har man en läcker lägenhet ;)

Vi tog vägen genom a6,stannade och tog en fika. Riktigt mysigt :) som vanligt.
Tror aldrig jag fikat så mycket som jag gör nu. J är verkligen en livsnjutare, börjar lära mig själv. Kunna njuta av det man har helt enkelt.
Efter det blev det milkshake och lite annat gott på Mc:donalds. Precis så det ska vara. Vägen hem blev ett stopp på videobutiken och inhandlande av 6 säsongen av vänner.
Vi går nu och funderar på vad som kommer efter vänner sen, kanske scrubs? Twin peaks ligger bra till i valgroppen också.

Resten av dagen ska åtnjutas med lite spel och mys i soffan.

Oh, nu kom hon precis ur duschen. åter senare. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0