huston, we have a landing

På plats igen. i en ny lägenhet, gammal stad. Gick lätt att flytta, tack vare mina underbara vänner och famlij som ställde upp. Vi var klara på endast 1.5 timmar. Resten av kvällen har jag ägnat till att plocka iordning i nya lägenhetn. Alla möbler som ska vara framme är det och ett antal lådor år uppackade.
Också kommit på ett par roliga ideer med nya möbler, som jag tror kan passa. Ska kolla vidare på det i morgon och se om jag hittar några roliga bilder.

Ska vara på hyresvärden också. Tapeterna i lägenheten är under all kritik och vill att de fixar det. Men vi får se vad de går med på. I värsta fall får jag måla om själv, men lite hjälp av J kanske ? :)

Kanske borde gå och lägga sig, sitter här och somnar nästan vid datorn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0