I telia-trailern

Ja, precis som jag trodde är det en soft dag, inte så mycket fok i omlopp och alla chefer är iväg på andra uppdrag.
Ska nog dra och käka om en timme eller så, få chans att andas lite.
Annars blir det Hospitality kl 16.30 idag och sen upp till arenen och hjälpa till lite.
HOppas få tag på en biljett som man får se festivalen, men det märker vi nog ;)

Annars rullar saker och ting på. Blir ingen utb för mig i bredband suport i veckan. Hinner helt enkelt inte med att fokusera på det också, utan gör mitt vanliga jobb istället under en vecka.
Kommer kännas helt konstigt att sitta på kontoret en hel vecka. Har ju varit iväg 4 veckor i rad nu, så att komma hem blir lite wierd. Men det bir säkert bra. Ska bara vänja mig först.

Neh, nu börjar jag bli hungrig, kanske blir lite tidigare lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0