It´s never a good-bye

Ja, det är inte många hejdå som är roligare. Gått hela dagen och försökt förbereda mig på att jag snart sitter här själv igen.
Och nu gör jag det. J gick nyss in i taxin och är nu på väg tillbaka i jkpg.
Saker och ting känns inte lika roliga längre...

Jaja, ska inte gå "all girly" här nu ;)
Har varit en helt underbar helg. Skönt att få lite mer tid tillsammans med J. Bara hon och jag. Få lära känna henne lite mer.
Hunnit träffa stora delar av familjen, se en hel massa film och en hel del annat.
Men det bästa med helgen är ju att jag fått varit nära henne så mycket.
Tack för påsken love :)

Kommentarer
Postat av: j

love bejbi

2008-03-25 @ 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0