Trött, än en gång

Då sitter man här på sitt kontor igen. Känner bara för att göra en sak idag. Komma hem och lägga mig i sängen och bara andas.
Vaknade ca 07 idag av att J ringde och var min väckarklocka. Fungerade jättebra förutom det faktum att jag somnade med luren mot örat inom kanske 30 sekunder. Vilket resluterade i att jag blev ett par min sen till jobbet.

Annars är det en rätt vanlig vecka, ialla fall fram till torsdag och J äntligen kommer på besök. Det var över en vecka sedan vi träffades och det känns inte kul alls :( Men ska bli underbart skönt att träffa henne igen snart. Och att vi får 5 hela dagar tillsammans!

Ja, kanske ska jobba lite också. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0