utmaning

Blev utmanad av c, så det är bara att göra´t :)

Vad gjorde du för tio år sedan? 
Ja, 14... vad gjorde man då egentligen? Fick mitt första jobb, bodde hos farsan med bror och syster. thats it
  
Vad gjorde du för ett år sedan? 
Mars 07.. Ja hela året var rätt intensivt, men kommer inte ihåg något direkt jag gjorde just den månaden. Längtade efter våren och förändring
  
Fyra snask du gillar? 
*Chips
*Marabo choklad
*Cola-nappar
*Det mesta onyttigt

Fem sånger du kan hela texten utantill:

*Takida-Curly sue
*Patrik Isaksson-Hos dig är jag underbar
*Plain white T´s Oh deiliha


Vad skulle du göra om du var miljonär?
Samla de jag älsklar runtomkring mig och se till att alla är nöjda och glada ;)

Tre dåliga vanor:
*Överenergisk
*Pratar för mycket
*Ofokuserad i vissa lägen
  
Fyra saker du gillar att göra?
*Vara tillsammans med J
*Få tid tillsammans med vänner
*Sporta!
*slappa framför datorn

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
* Rosa skjorta
* För korta shorts
* Keps
* Säckiga tröjor
* Ja... och säkert något mer

Fyra favoritsaker: 
* Min tv
* Min dator
* Min lånemobil(w890i)
* Målarsakerna och warhammergubbarna



personer jag utmanar: 
Verkar som om alla redan gjort den här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0