Välkommen till Hötorget

Ja, då var det dags igen.
Telia/sony på plats i hötorget. Rätt lungt läge just nu, därför jag hinner blogga lite.
Annars tror jag det dra igång rätt bra ikväll. Massa av finalisterna i melodifestivalen kommer hit och ska sjunga och signera skivor. Hoppas det drar lite folk, så vi har något att göra.

Annars känns det ungefär som det ska kännas så här på event. Lite trött och sliten i kroppen bara, märker att man inte riktigt kunnat varva ned tillräckligt på veckorna, eftersom jag jobbat hela tiden.
Men det känns tråkigt att veta att det här är sista stoppet. Hade gärna fortsatt ett par ggr till.
På söndag går flyttlasset. Märker att det påverkar, så jag känner mig lite mer stressad. Tror jag fixat med allt som går att göra i förtid, men det är alltid massa saker man kommer på att man glömt. Men men, det löser vi som det kommer.

Ska bli underbart skönt att komma i ordning i nya lägenheten. Den jag har nu känns verkligen inte hemma längre. Kall och tråkig liksom. Men med lite hjälp från J så ska vi nog få fason på nya lägenheten. Även om jag först måste kräva att det blir ommålat, eller tapetserat, för det såg inte bra ut som det är nu.
Var som sagt i lägenheten igår, fick en liten smak på hur det ska bli. Och det känns som sagt bra. Men vi får se hur mycket tid jag kommer lägga ned på lägenheten. Vet ju inte ens hur länge man kommer bo där. Till sommaren ger jag mig själv. Sen ska jag ha kommit på vad jag vill göra med mitt liv. No pressure liksom :)

Jaja, åter till jobbet kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0