22.23

Nu är jag trött.
Varit ute ca en timme och gått.var riktigt skönt faktikst :) Även om jag är trött som tusan nu :)
Fast tror nog sängen lockar också. tidig dag i morgon.

Så, vad har jag haft för mig idag då? Det mesta av dagen går som vanligt åt till jobbande så fram till 16.30 var vi upptagna med det. Men riktigt nice att vi blev bjudna av chefen på lite lunch. Långhare och massa sallad. Mättande och gott :)
Kvällen ägnades till intensivt kämpande över matbordet. Gubbar flög åt alla håll och klingor av härdat stål slog gnistor över ekbordet..
Eller... tärningarna sög och jag förlorade :)
Ialla fall, kul var det och jag är revanchsugen

dags för sängen

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack för din kommentar! Men jag har inte anorexia, ABSOLUT INTE. Jag är inte underviktig. punkt.



Låter härligt ;) Men vad är långhare för något? Bara jag som är efter? haha..



Bättre lycka nästa gång med tärningsspelet! :)

2008-05-21 @ 00:21:18
URL: http://twoin0ne.blogg.se/
Postat av: ellie

hej, jag räknade lite, har gått ner för mycket. Mycket mer än jag hade trott att jag skulle gå ner, ska jag vara ärlig hade jag faktiskt hoppats på att bara vara hungrig och slippa gå ner. Men ivart fal, har snackat en del med pojkvännen idag, och jag mår faktiskt helt ok just nu. Jag tänker verkligen seriöst försöka bli av med det.. tack för innläggen lite då och då. Jag kanske inte har svarat, men det känns bra då någon tar ner en på jorden då man får endel komentarer om att inte ge upp svältandet. Kram

2008-05-21 @ 01:08:39
URL: http://ana-ellie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0