Boxpass

Oh, körde mitt andra boxpass på väldigt länge nu i måndags.
Shit vad trött jag var efteråt. Fick till och med hoppa ett par övningar för jag kände att middagen var på väg upp igen.
Men kul var det, riktigt skönt bränna genom kroppen så där som man bara gör när någon skriker åt en att ta i lite till.

Köpte mina egna boxningshandskar också, skönt veta att det bara är mitt eget svett man badar i ;)
Hoppas de har ett boxpass ikväll eller i morgon, skönt om man kan köra två ggr i veckan, så kroppen hinner vänja sig. Har så sjukt dålig kondition nu så behöver verkligen den typen av träning också.

Jaja, nog prat om träning.


Kommentarer
Postat av: s

Men mat är bara mat. Jag vill inte vara beroende utav något.
Tack för din kommentar.

2008-05-07 @ 13:33:17
URL: http://myprecious2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0