Fredag och jobb

Japp, då sitter man här igen, som vanligt.
Fast har faktiskt haft halvdag idag. började inte förrän 12,50

Sitter här och är smått hungrig. En torr, halv kyckling till lunch står man sig inte på speciellt länge, har jag märkt.
Haha, jag som alltid trodde att jag åt lite och det stämmer nog fortfarande, fast jag äter alldels för ofta för mitt eget bästa.
Ca 2000-2500 beroende på träning ska jag hålla mig till, och jag låg på 3000-4000, aja-baja.
Men ack vad mycket gott man fått i sig, massa goa kalorier :) haha
Idag ska jag dock synda. blir både lite öl, någon drink och massa go grillmat! Vattnas redan i munnen.

Och för alla som bara läst mina senaste inlägg, Nej, jag är inte mattokig, eller bantninggalen. Tänkte bara försöka få fram mina magrutor till sommaren, och nu är det ju bara 6 veckor kvar. Får hoppas att 5-7kg räcker för att nå det... beror kanske på hur bra magmuskler man har ifrån början.

Ett par timmars arbete kvar, sen hem, woho :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Vem vill inte trimma sig inför sommaren ;) Ja har du magrutor eller inte, de synns ju iaf desto bättre med några mindre kilon på kroppen.. Men glöm inte att muskler väger mer än fett om du tränar mycket mage :)

2008-05-03 @ 00:34:16
URL: http://twoin0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0