Massa träning blir det

V.1
D.3
 Ja, då var man igång rejält med träning och kost.
Tredje dagen i rak jag går till gymmet, blir ett alternativt två pass idag, beroende på när jag är klar med middagen med jobbet.
Samt tredje dagen jag går ut och går på morgonen. Det är lätt att motivera sig när solen skiner, får se hur det går de dagar då vädret inte riktigt är lika inbjudande.
Känns ialla fall grymt bra, känner mig pigg och fräsh. Även om jag faktiskt är lite småhungrig hela tiden ;)

Märker att jag lär mig rätt mycket om kost och motion nu när man skriver upp mer exakt vad man äter. Tex hur mycket skit man lätt trycker i sig om man som jag är lite av en småätare. Att lära kroppen att äta vid exakta tider, och inte något mellan de tiderna, tar lite tid märker ja. Börjar också utröna ett mönster, på hur mycket jag behöver äta för att vara pigg och glad, och med rätt kost kan jag absolut hålla mig till det jag gör nu. Iallla fall i 6 veckor. Sedan är det semester och då ska jag bara njuta av det jag känner för för stunden.

Ligger nu på ca 1800kcal in om dagen. Med träning och allmän metabolism ligger jag på ca 1400kcal minus. Rätt lagom, känner att kroppen som sagt mår bra av det, och då är jag nöjd.
Stort plus är att jag inte äter massa sötsaker nu, vilket faktiskt gör mig piggare ;) det du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0