Säsongsstart?

Ja, med lite tur kanske det är dags nu.
Beachvolleyboll. Enligt mail jag fått ska det börjas spelas någorlunda seriöst nu tisdagar/torsdagar 18-20
Har sett framemot det här hela vintern, men vågar inte riktigt räkna med att det blir något än.
Enligt den person jag haft kontakt med, har det varit ett stort intresse, men vi får väl se om någon dyker upp.
Lite nervöst är det då jag bara spelat med kompisar förut, och även om jag spelat seriöst, så har det absolut inte varit på det sättet det är tänkt att jag ska spela nu.
Men kul ska det bli, under förutsättning att jag får spela alltså ;)

image111

Edit:
Jag fick spela. Det var en underbar timme. Tung som tusan, men riktigt, riktigt skoj
Så det så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0